شنبه 1 اردیبهشت 1403


لازمه نیروی انتظامی مقتدر، داشتن آمادگی برای مقابله با بحران‌ها و داشتن روحیه جهادی است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "عزیزاله ملکی"در مراسم صبحگاه مشترک انتظامی استان، بر ارتقاء خدمات دهی به مردم تاکید کرد.
این مقام ارشد انتظامی پیشگیری ومبارزه سرقت را یک اولویت مهم برای پلیس اعلام کرد و افزود: تمامی امکانات، تجهیزات و استعداد پلیس برای تامین امنیت و آسایش مردم است.
وی با اشاره به شان و جایگاه نیروی انتظامی در سطح جامعه و بین مردم بیان داشت: با پاسخگویی مناسب و احساس مسئولیت در انجام ماموریت ها باید شان و جایگاه پلیس در بین مردم را بالا ببریم.
سردار ملکی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره نیروی انتظامی بیان داشت: ابراز رضایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) از نیروی انتظامی در سخنان اخیر ایشان، نشان‌دهنده حرکت رو به جلو و جایگاه خوب پلیس در بین مردم است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مدافع ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی است اظهار داشت: پلیس در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی، باید از تمام تلاش خود برای ارائه خدمات به مردم استفاده کند.
فرمانده انتظامی استان گیلان افزایش آمادگی در تمامی زمینه ها برای ارائه خدمات به مردم را یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: لازمه نیروی انتظامی مقتدر، داشتن آمادگی برای مقابله با بحران‌ها و داشتن روحیه جهادی است.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم، یگان‌های نمونه انتظامی استان با صلابت تمام از مقابل جایگاه رژه رفتند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil