شنبه 1 اردیبهشت 1403

                                                                                         
به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان، مسابقات قهرمانی گروه شین مو هاپکیدوی کشور ویژه بانوان ۱۴ و ۱۵ آذرماه به میزبانی استان مازندران شهرستان آمل برگزار شد.
بنا براین گزارش؛ این رویداد با حضور ۱۳۰ شرکت کننده در قالب ۸ تیم‌ (تهران، مازندران، گیلان، خراسان شمالی، فارس، همدان، البرز و زنجان) انجام شد که ۲۸ نماینده از استان گیلان در این رقابتها حضور داشتند.
همچنین بانوان رزمی کار در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استایل سمی کنتاکت، فول کنتاکت با هم رقابت پرداختند که در نهایت تیم میزبان قهرمان و تیم تهران نایب قهرمان شدند و تیم گیلان با کسب ۹ مدال طلا، ۸ مدال نقره و ۵ مدال برنز؛ در مجموع ۲۲ مدال در جایگاه سوم این رقابتها ایستاد.
شایان ذکر است در بخش نونهالان، آریانا خداپرست، زهرا افراز، مهدیه ستاره شناس مقام اول، هستی بیرنگی، آسنا رفیعی و آسنا ارزشی مقام دوم و آیلین پاشاپور مقام سوم را کسب کردند.
در بخش نوجوانان: زهرا مژده ای، خاطره علیزاده ، الهه شوقی، سیده مهدیه حسینی مقام‌ اول، پردیس طالعی، ثنا شولی، هنگامه فرجی، فاطمه شیرمرد و ملیکا عطادوست مقام دوم و متینا فارب نیا، فریما باهنر مقام سوم را به دست آوردند.
در بخش جوانان: آنیتا کرامتی و دنیا الله قلی مقام اول و مبینا نازخواه   مقام سوم را تصاحب کردند و همچنین در بخش بزرگسالان نیز سولماز رمضانی در جایگاه سوم ایستاد.
گفتنی است زهرا ساده صیقلانی بعنوان نماینده گروه شین‌مو هاپکیدوی بانوان استان گیلان این تیم را در این مسابقات همراهی کرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil