جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :سردار احمد رضا رادان در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مسجد صاحب الزمان رشت برگزار شد اظهار داشت: قصه جنگ از لحظه‌ای آغاز شد که صفت جمهوری اسلامی ایران بر روی حکومت کشورمان گذاشته شد. دشمن زمانی که دید امام با کمک امت خود جمهوری اسلامی را پایه‌گذاری کرده است در رفراندوم وارد می‌شود تا نام دیگری بر ایران بگذارد اما مشاهده می‌کند که امام اسم جمهوری اسلامی را انتخاب کرده است.

وی گفت: رهبر و امت وفادار در کنار هم معنی پیدا می‌کند. رهبر بدون امت وفادار کاری به جایی نمی‌برد و امت بدون داشتن یک رهبر، کاری از پیش نمی‌برد. فرقه فرقه می‌شود و بعد به صورت جنگ داخلی از همدیگر می‌کشند.

رادان با بیان اینکه در شروع جنگ از کم‌ترین امکانات بی بهره بوده‌ایم افزود: در ابتدا جنگ تحمیلی،کشور حتی سیم خاردار هم  نداشت. هرچیزی هم اگر بود باید با اجازه مستشاران استفاده می‌شد، حتی از کشورهای همسایه درخواست سیم خاردار کرده بودیم اما گفتند چون یک وسیله دفاعی محسوب می‌شود نمی‌توانیم به شما بدهیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: کشور در سخت‌ترین شرایط وارد جنگ شد اما الان در شرایطی هستیم که وقتی می‌خواهند با ما مذاکره کنند می‌گویند باید بحث موشکی خود را نیز وارد مذاکره کنید. کشوری که سیم خاردار نداشت اکنون نام موشک آن لرزه بر جان آمریکا و اسرائیل می‌اندازد. دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد زیرا می‌داند که هنوز امت پشت رهبر خود ایستاده است.

وی افزود: اگر بخواهیم شرمنده خانواده شهدا نباشیم  باید ثابت قدم باشیم و اراده خود را تقویت کنیم. داشتن بصیرت در این زمینه ما را یاری می‌دهد. بصیرت یعنی در زمان فتنه بتوانیم راه حق را از باطل تشخیص دهیم و اگر پشت ولی امر زمان حرکت شود این تشخیص اتفاق خواهد افتاد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil