جمعه 7 اردیبهشت 1403


️خیر کتابخانه ساز و کتابدار 'گیلانی برگزیده کشور شدند

شمسی موسوی و همسر وی حمیدرضا صادقی پور، خیر کتابخانه ساز در شهر واجارگاه شهرستان رودسر و کتابخانه عمومی مشارکتی زنده یاد استاد سیدرضا صدیق ضیابری ضیابر در مراسم ملی بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیده کشور شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان،
در این مراسم در بخش خیرین کتابخانه ساز برگزیده خانم شمسی موسوی و همسر وی حمیدرضا صادقی پور، از استان گیلان بعنوان خیرین برتر کشور حائز دریافت تندیس و لوح یادبود این مراسم شدند.
همچنین در این مراسم و در بخش کتابخانه های عمومی برگزیده کشور کتابخانه عمومی مشارکتی زنده‌یاد استاد سید رضا صدیق ضیابری استان گیلان با کسب بالاترین امتیاز به عنوان کتابخانه برتر مشارکتی کشور انتخاب و از  معصومه کریمی مسئول این کتابخانه تجلیل شد.
گفتنی است کتابخانه عمومی خیرساز شمسی موسوی واجارگاه همزمان با دهه فجر و در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسیده بود.
کتابخانه عمومی خیرساز شمسی موسوی واجارگاه شهرستان رودسر به مساحت ۳۶۰ متر مربع در دو طبقه احداث شده است. زمین این کتابخانه عمومی به مساحت ۶۷۱ متر مربع از سوی شهرداری واجارگاه اهدا و با اختصاص اعتبار کامل از سوی حمیدرضا صادقی پور و همسر وی، شمسی موسوی از خیرین استان گیلان، احداث شد.
این کتابخانه عمومی با داشتن بخش های مختلفی نظیر بخش مخزن، مرجع، امانت کتاب، سالن اجتماعات سلمان فارسی، سالن مطالعه بانوان و آقایان، دارالقرآن خواهران و برادران، بخش مستقل کودک و نمازخانه در مدت کمتر از 2سال احداث و در اختیار مردم شهر واجارگاه گرفت.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil