جمعه 10 فروردین 1403

 دکترحسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان  باتفاق سرهنگ ابراهیمی  مسئول بسیج سازندگی سپاه استان  ، سرهنگ کوثری فرمانده سپاه قدس لنگرود ، دکتر شفقی فرماندار لنگرود ، مهندس شریفی بخشدار اطاقور، محمد حبیب دوست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان ، فرشته شادکام مشاور و رئیس دفتر مدیرکل ، ام البنین انساندوست معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان ، سهیلا اکبری مسئول شهرستان ها ، ریاست بهزیستی شهرستان پیمان محمدپور و جمعی از کارشناسان ستادی در مراسم کلنگ زنی ساخت ۴ واحد مسکن مددجویی در لنگرود حضور یافتند .

در این مراسم دکتر حسین نحوی نژاد یکی از محوری ترین نیازهای محرومین راداشتن سرپناه بیان کرد و گفت : به همین واسطه بهزیستی قرین یک دهه با کمک بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی و خیرین برای خانوارهایی که دارای معلول می باشند و بالاخص خانواده‌های دارای دو عضو معلول را در دست اقدام دارد.وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵۰۰ خانوار در گیلان نیاز فوری به مسکن دارند .

 افزود : هم اکنون ۱۵۰ واحد مسکن مددجویی در سال جاری تحویل مددجویان گشته است و ۷۰۰ واحد در دست ساخت داریم که از این به بعد ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته اند و امید است تا پایان سال بتوانیم تحویل نماییم .

دکتر نحوی نژاد در ادامه گفت : با همکاری بسیج سازندگی ، سپاه درکل کشور تعداد ۵۰۰۰ واحد مقرر شد که ساخته شود که از این تعداد ۵۰ واحد سهم استان گیلان بوده است . ۲۰ واحد مسکن در قالب  پروژه مسکن مهر تا پایان سال در لنگرود به بهره برداری می رسد این ۲۰ واحد متعلق به افراد دارای ۲ عضو معلول میباشد .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil