جمعه 10 فروردین 1403

سرمایه گذاری در ورزش

                                                                                                                               
بحث سرمایه گذاری در ورزش بحث مهمی است. سرمایه گذاری اغلب درکسب و کارها معنا پیدا می کند. امروزه کسب و کارهای جدید یا نوپا خیلی رونق گرفته اند که از آنها به عنوان استارت آپ ها یاد می شود. فلسفه استارت آپ این است افرادی که کسب و کار نویی را راه اندازی می کنند، باید مدلی را طراحی کنند که اگربرای تولید محصول جدید یا خدمات نیاز به سرمایه گذاری باشد، سرمایه گذار را متقاعد کنند که با مشارکت و سرمایه گذاری دراین حوزه می تواند به درآمد مشخصی دست پیدا کند.
در رویکردهای جدید، مفاهیم تازه ای به وجود آمده است. بحث استارت آپ ها یا کسب و کارهای جدید درحوزه های مختلف ازجمله ورزش درسراسردنیا شروع بسیار پرحجمی پیدا کرد و اقتصاد پر رونقی را مورد تأکید قرارداده است،درمیهن عزیزمان " ایران" هم این رویکرد نوپاست و درحال بروز و ظهور بیشتری است. به طورطبیعی یکی از بخش های اساسی که برای این نوع کسب و کارها در دستور کار قرارمی گیرد، توانمندی برنامه ریزی کسب و کار است و امروزه ازآن مهمتر بحث مدل کسب و کاراست که درآن طی یک فرآیند مشخصی سرمایه گذارباید متقاعد شود، طرح و مدل به طور حتم درآمدزاست و سرمایه او می تواند با سود و بازخوردهای مثبتی همراه باشد.
دراین زمینه شرکت های جانبی با عنوان شرکت های شتاب دهنده شکل گرفته اند که درکنار کسب و کارهای نوپا قرارمی گیرند و آنها را به لحاظ جنبه های بازاریابی، حقوقی و مبانی نظری دانش کسب و کارکمک می کنند تا محصول و خدمات آنها با اطمینان بالاتری بازار خود را پیدا کند.افزون برآن،سرمایه گذاری در ورزش علاوه بر ایجاد اشتغال،درشکوفایی تولید و رونق اقتصادی نیز سهم ارزشمند و تاثیر گذاری دارد.                                                                                                                                                                                  « سیاوش رضازاده – رشت

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil