شنبه 1 اردیبهشت 1403


مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان درهنگامه رونمایی از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) گفت: اجرایی شدن این سیستم سبب شفاف سازی بیشتر در معاملات و ارتقاء سلامت اداری در دستگاه های اجرایی خواهد شد و بر همین اساس شرکت گاز استان گیلان به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در سلامت اداری با تلاش فراوان توانست اقدامات لازم را برای اجرای این سامانه به انجام رساند.
وی با بیان اینکه این سامانه با تلاش و همکاری واحدهای مختلف در شرکت گاز اجرایی شده است، اظهار داشت: از امروز انتخاب پیمانکاران و تامین کنندگان از طریق سامانه ستاد صورت می پذیرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ضمن ابراز خرسندی از اجرایی شدن این سامانه اظهار داشت: هدف شرکت گاز افزایش سلامت، کیفیت و سرعت خدمات می باشد و شرکت گاز استان گیلان با راه اندازی این سامانه توانسته است قدم هاي محكمی در جهت توسعه دولت الكترونيك با هدف ارائه خدمات بهتر و سريع تر به ذینفعان بردارد.
همچنین همزمان با این رویداد در جلسه کمیسیون مناقصه، مناقصه اجرای حفرات خالی شهرستان صومعه سرا از طریق سیستم سامانه ستاد برگزار و پس از بازگشایی قیمت ها در سامانه، برنده مناقصه اعلام شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil