جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل" به نقل از  پایگاه خبری سازمان حج و زیارت کشور؛ تا زمان مخابره این خبر؛ احمد اسماعیلی چاوند، کریم پور تقی راستگو مقدم ، محمد حسین رمضانی سیاه فلکی، جمشید علم جو ، احمد غلامی جیر گل، ابراهیم فخری و ابراهیم کریم پور چمچالی جزو زائران گیلانی هستند که با شماره کاروان 28159 ، به سرزمین وحی اعزام شده بودند.
بر اساس آمارهای اعلام شده تا زمان حاضر، در حادثه امروز رمی جمرات در صحرای منا ، حدود 90 حاجی ایرانی کشته و 150 تن دیگر مصدوم شدند.
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی، درگذشت تعدادی از حجاج گیلانی بیت الله الحرام در حادثه منا را به خانواده ها و بازماندگان آنان تسلیت گفته و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان کردند.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به محض اطلاع از حادثه ناگوار کشته و زخمی شدن صدها زائر از جمله زائران ایرانی در حادثه ازدحام جمعیت در رمی جمرات در منا ضمن تماس فوری با نماینده ولی فقیه ، سرپرست حجاج ایرانی، رییس سازمان حج و زیارت و سفیر جمهوری اسلامی ایران درعربستان سعودی، دستور لازم برای بکارگیری تمامی امکانات برای رسیدگی به آسیب دیدگان این حادثه را صادر کرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil