جمعه 31 فروردین 1403

 باتوجه به پیشرفتهای بسیارسریع پروژه بیمارستان 64 تختخوابی لنگرود امکان بهره برداری از این بیمارستان همزمان با 25تیر1400 وجود دارد.

درجلسه ای که با حضور مهندس خراسانی مدیرکل خانه سازی سازمان ، مهندس لاهوتی نماینده مردم لنگرود ومهندس شفقی فرماندارلنگرود در 18مهرماه درمحل پروژه ساخت بیمارستان 64 تختخوابی لنگرود برگزار شد  اعضاء شرکت کننده با اعلام رضایت از سرعت عملکرد پیمانکار به بررسی و ارائه راه حل برخی از موانع اجرائی (تامین آب و برق و..) پرداختند.
 در این جلسه دکتر شهدی نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان گفت : باتوجه به پیشرفتهای بسیار سریع پروژه بیمارستان 64 تختخوابی لنگرود امکان بهره برداری از این بیمارستان همزمان با 25تیر1400 وجود دارد. ایشان در ادامه اظهار داشت برای احداث این بیمارستان باید قدردار تلاش های بی دریغ و پیوسته مهندس لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی باشیم زیرا به یقیین بدون ایشان دسترسی به ساخت این بیمارستان میسر نمی گشت.
شایان ذکر است که بیمارستان 64 تختخوابی تامین اجتماعی لنگرود با هزینه ای بالغ بر 1200 میلیارد ریال در زمین دوهتکاری اهدایی مرحوم دکتر جعفر فاطمی ، پزشک مردمی لنگرود در حال احداث می باشد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil