جمعه 10 فروردین 1403


– حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از جذب بالغ بر 16 هزار و دویست مشترک در حوزه های مختلف مصرف خبر داد و گفت: بیش از 85 درصد از مشترکین جذب شده در نیمه اول امسال در بخش خانگی بوده است.
وی افزود: با وجود گازرسانی گسترده به روستاها، شرکت گاز عملیات گازرسانی به حفرات خالی شهرها را بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ادامه می دهد و در همین راستا در بهار و تابستان امسال علاوه بر گازرسانی به 6 هزار و 50 مشترک روستایی، به بیش از 6 هزار و 550  مشترک شهری نیز گازرسانی کرده است.
مهندس اکبر همچنین از جذب 113 مشترک صنعتی و 2 هزار 300 مشترک تجاری در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: بحمدالله با تلاش پرسنل خستگی ناپذیر شرکت گاز، این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان هم اکنون بیش از یک میلیون و 76 هزار مشترک گاز دارد، اظهار داشت: بیش از 92 درصد از مجموع مشترکین گاز در استان، معادل 994 هزار مشترک را مشترکین خانگی تشکیل می دهند و بخش تجاری با  77هزار مشترک، بخش صنعتی با 5 هزار و 700 مشترک، بخش حمل و نقل با  98 مشترک (جایگاه CNG) و بخش نیروگاهی با 3 مشترک در رده های بعدی قرار دارند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به حذف صورتحساب کاغذی گاز از ابتدای آذر ماه امسال، گفت: شرکت گاز راه های متنوعی از قبیل ارسال پیامک، سایت، نرم افزار موبایلی و .... را برای دریافت اطلاعات مشترکین راه اندازی نموده و مشترکین گرامی می توانند برای آگاهی بیشتر به سایت شرکت گاز استان گیلان به آدرس www.nigc-gl.ir زیرمراجعه کنند.
 @gasguilan

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil