چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از انجام بیش از 36 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در استان خبر داد و اظهار داشت: با وجود نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه گازرسانی در استان، آمار شبکه گذاری در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.
وی بیان کرد: تمرکز این شرکت، گازرسانی به روستاها و مناطق صعب العبور می باشد با این وجود عملیات گازرسانی به حفرات خالی شهرها مطابق برنامه در حال اجرا بوده و در بهار و تابستان امسال بالغ بر 3 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در شهرها به انجام رسیده است.
مهندس اکبر گفت: با اجرای عملیات شبکه گذاری در نیمه اول امسال، طول شبکه گاز در استان هم اکنون به حدود 20 هزار و 800 کیلومتر رسیده است.
وي همچنین از نصب بالغ بر 6 هزار انشعاب گاز در گیلان خبر داد و گفت: با اجرای عملیات نصب انشعاب در نیمه اول سال 98، مجموع انشعابات گاز در استان به بیش از 588 هزار انشعاب افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ضمن تاکید بر انجام سرویس وسایل گرمایشی قبل از راه اندازی و اطمینان از باز بودن مسیر دودکش، از کلیه مشترکین گرامی درخواست نمود تا با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز، ضمن حفظ سلامتی خود و سایر مشترکین، امکان استفاده از این نعمت الهی را برای نسل های آینده فراهم سازند.
 

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil