جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :حمید استیلی در نشست خبری قبل از بازی روز جمعه با تیم پدیده خراسان اظهار کرد : با توجه به میزبانی از حمایت ارزشمند هواداران برخورداریم .
وی در مورد مصدومین تیم افزود : آرش افشین و پژمان نوری مصدوم هستند که امیدواریم هرچه زودتر بهبودی پیدا کرده و به تیم بپیوندند.
وی افزود : فاصله بازی ها نزدیک بوده و از این رو در بحث ریکاوری و انجام تمرینات برای مشخص شدن نقاط ضعف و قوت زمان کم داشتیم .
سرمربی ملوان خاطرنشان کرد : بازیکنان جوان با تمام وجود کار می کنند و تیم روز بروز در حال پیشرفت است .
وی در خصوص انتخاب مدیرعامل ملوان گفت : رضاییان شخص تحصیل کرده و سیستماتیکی است و قطعا می تواند خدمات ارزنده ای به تیم داشته باشد و به ما کمک کند .
سرمربی ملوان افزود : با توجه به تجربه وی در فوتبال خوزستان امیدواریم به همراهی دکتر دنیامالی و هیات مدیره باشگاه موفق به درست کردن زیرساخت باشگاه شود.
وی در مورد شناخت از تیم پدیده گفت : چند بازی تیم پدیده را آنالیز کرده ایم و شناخت نسبی از تیم داریم تیم خوبی است و مربی جوان و خوبی دارد.
استیلی در خاتمه ابراز امیدواری کرد ملوان بتواند در بازی خانگی فردا مقابل پدیده موجبات شادی هواداران را فراهم کند و سربلند از زمین بیرون برود.
تیم فوتبال ملوان عصر جمعه سوم مهر در چهارچوب هفته هفتم جام خلیج فارس در ورزشگاه تختی انزلی برابر پدیده خراسان دیدار خواهد داشت .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil