سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

 

 

شهردار رشت در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری گفت: هیچ بهانه ای برای به تعویق انداختن کارها وجود ندارد                                                             شهردار کلانشهر رشت در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری این شهر با اشاره به ارتباط تنگاتنگ و همکاری صمیمانه شهرداری با نماینده ولی فقیه، نهادهای نظامی، انتظامی، ادارات و دستگاه های اجرایی گفت: با وجود این هماهنگی هیچ بهانه ای برای به تعویق انداختن کارها و امورات وجود ندارد.به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی تاکیدکرد: با توجه به پیش بینی وضعیت هوا به وسیله سازمان هواشناسی و با توجه به احتمال بارندگی پیش رو، تمام کارکنان شهرداری باید در حالت آماده باش باشند تا هیچ مشکلی برای شهروندان‌ به وجود نیاید.

وی گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا شهر به صورت شایسته و مطلوب اداره شود.

حاج محمدی با بیان‌ اینکه شهرداری رشت هم اکنون در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارد، افزود: باید با برنامه ریزی دقیق نسبت به برون ‌رفت از این‌ مشکلات اقدام کرد.

شهردار کلانشهر رشت همچنین با توجه به فرا رسیدن بازگشایی مدارس و دشواری مسیرهای دسترسی درون شهری با افزایش ترافیک، تایید کرد: باید تلاش کنیم‌ تا نسبت به روان سازی ترافیک شهری اقدام شود.‌

وی با بیان‌ اینکه شهرداری باید از خمودی و همچنین حاشیه ها فاصله بگیرد، ادامه داد: گزارش عملکرد صد روزه شهرداری رشت نیز در چند روز آینده آماده شده و به شورای محترم شهر ارائه می گردد.

وی گفت: تلاش شده است تا کمترین تغییرات، در این مدت کوتاه صورت بگیرد و هرگونه جا به جایی نیروهای انسانی انجام شده در کادر شهرداری رشت نیز بر اساس ضروریات انجام شود.

شهردار کلانشهر رشت همچنین زمان را برای اجرای فعالیتهای عمرانی و سرمایه گذاری بسیار کوتاه دانست‌ و افزود: امروز شهرداری برای انجام پروژه های سرمایه گذاری بهترین دوران خود را سپری می کند.

وی ادامه داد: از حضور ریاست فعلی شورای شهر که با کوله باری از تجارب حاکمیتی در خدمت مردم هستند و همچنین همکاری استاندار محترم گیلان با شهرداری رشت باید قدردانی نمایم.

حاج محمدی خبر داد: بسیاری از پروژه های سرمایه گذاری، مورد استقبال اعضای شورا قرار گرفته و در صورت‌ انجام سرمایه گذاری در این پروژه ها خیلی از مشکلات و عقب ماندگی های شهر برطرف خواهد شد.

شهردار رشت در ادامه افزود: شهرداری در تلاش است تا به ایده آل ها در زمینه توقعات و انتظارات شورای شهر دست یابد و رضایت همه اعضای شورای شهر را جلب کند.

وی بر لزوم‌ همسو و هماهنگ شدن با شورا تاکید کرد و افزود: باید یک صدا و متحد به سمت توسعه شهر گام برداریم.

حاج محمدی گفت: پروژه تراموای شهر رشت نیز باید با جدیت بیشتر دنبال شود و با این دیدگاه مباحث مربوط به تملک املاک مسیر ریلی نیز آغاز شده است.

شهردار رشت  با اشاره با اینکه مدیران‌ مناطق هم باید نسبت به همسان سازی امور مالی اقدام کنند که این‌ مهم با ممیزی املاک و سرعت گرفتن بخش های فیزیکی پروژه های عمرانی امکان‌پذیر خواهد بود،یادآورشد:

  مدیران‌ مناطق در شناسایی ظرفیتهای مالی و بهره برداری از آن اقدام‌ کنند و سعی نمایند در این‌ کار از یکدیگر پیشی بگیرند

گفتنی است در این‌ نشست همچنین رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی شهردار و کارکنان شهرداری گفت: تلاشهای شهردار، زمانی نتیجه خواهد داد که تمام سیستم شهری با وی همکاری کنند.

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه امروز شرایط برای ارائه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان فراهم است، بر لزوم تکریم‌ ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: وظیفه همه مجموعه مدیریت شهری رفع مشکلات‌ شهروندان و ایجاد امید در دل آنان است. میزان رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری باید در پایان هر ماه بررسی، گزارش و اعلام شود تا اقدامات لازم نسبت رفع علت پسرفت و یا تقویت پیشرفت صورت گیرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil