جمعه 31 فروردین 1403


به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان و به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده رمدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: جشن‌های ویژه میلاد امام هادی (ع) شامگاه گذشته در شب میلاد آن امام در تعدادی از امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان گیلان برگزار شد و امروز نیز در امام زادگان دیگر در حال برگزاری است.
او قرائت زیارت جامعه کبیره در شب میلاد امام هادی و مدیحه سرایی مداحان برجسته استانی و کشوری را از جمله ویژه برنامه‌های این جشن عنوان و اظهار داشت: دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت با حضور در این جشن سالروز میلاد امام هادی (ع) را گرامی داشتند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ساده زیستی، دانش، آگاهی از اسرار، مهربانی، بخشش و احترام به اهل دانش را از ویژگی‌های اخلاقی امام هادی (ع) نام برد و خاطر نشان کرد: امام هادی علیه السلام نمونه‌ای از انسان کامل بود.
برنامه‌های دهه ولایت و امامت اوقاف و امور خیریه نیز از بیستم مردادماه جاری با هدف تبلیغ پیام غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت در ۲۷۰ بقعه متبرکه و امام زادگان استان گیلان با عنوان ولایت علوی اکمال دین نبوی آغاز شده و تا عید سعید غدیر ادامه دارد.
جشن‌های دهه ولایت و امامت به مدت ۱۰ روز در امام زادگان و بقاع متبرکه ادامه دارد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil