جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس قانون برگرفته از شرع مقدس اسلام است، گفت: آرامش اجتماعی موجود در استان گیلان مرهون مشارکت مردم نجیب و تلاش اعضای شورای تامین خصوصا دادگستری و همدلی و همکاری همه ی دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نظارتی استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛دکتر ارسلان زارع در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان گیلان که با حضور معاون اول قوه قضاییه و مسئولان استانی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضاییه به ویژه شهید بهشتی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه شرع مقدس اسلام، ایدئولوژی توحیدی و بر پایه مشارکت مردم شکل گرفت و استمرار دارد، افزود: مبنا و محور مسیر زندگی، حیات اجتماعی و توسعه هر جامعه‌ای قانون و قانونمداری است.

سرپرست استانداری گیلان به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا اشاره و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ما امروز شاهد اقتدار ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند که با همه ی محدودیت های اقتصادی، همچنان مسیر رشد و توسعه را طی می نمایند.
وی با بیان اینکه وضعیت و شرایط امروز کشور ما نه تنها برای مسئولان و خدمتگزاران بلکه برای مردم آگاه، هوشیار و فهیم نیز به خوبی قابل درک است، گفت: برای معاندان جمهوری اسلامی و مستکبران نیز به اثبات رسیده است که در شرایط تحریم ظالمانه، غیرقانونی و غیراخلاقی؛ وحدت، همدلی، انسجام و وفاق در بین مردم و مسئولان  تقویت شده و نتیجه آن اقتدار ملی و نظام جمهوری اسلامی است.
دکتر زارع افزود؛  تحریم های اقتصادی، سیاسی و شخصیت های اجرایی ، سیاسی و نظامی ایران ، اشتباه استراتژیک دیگر دولت آمریکا محسوب می‌شود.
وی اظهار داشت: ملت نجیب و انقلابی ایران اسلامی این بار هم بر مبنای آرمان های انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایستاده اند و این دوره ی گذار سخت و دشواراقتصادی با هدایت رهبر فرزانه انقلاب، تدابیر ریاست جمهوری اسلامی و مجاهدت‌های خدمتگزاران و ایستادگی و مقاومت مردم مقاوم و غیور عبور خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: قوه‌قضاییه بخشی مهم از نظام جمهوری اسلامی و قوه‌ای تاثیرگذار در اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی در کنار سایر قوای مجریه و مقننه، با وحدت و همدلی در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب تلاش می کنند.
رییس شورای تامین استان خاطرنشان کرد: در سایه مشارکت مردم نجیب گیلان و وحدت، همدلی مردم و مسئولان و تلاش مستمر اعضای شورای تأمین، امنیت مناسب و آرامش اجتماعی برقرار است که خود زمینه‌ساز سرمایه گذاری اقتصادی در راستای سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی و شعار سال می باشد.
دکتر زارع ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های مضاعف مسئولان و مشارکت بیشتر فعالان اقتصادی و تامین شرایط مطلوب تر برای سرمایه‌گذاری،  شاهد ایجاد فرصت های شغلی جدید و تحقق اشتغال پیش بینی شده استان در سال جاری باشیم.
سرپرست استانداری گیلان همچنین خواستار توجه بیشتر به اصل پیشگیری از وقوع جرائم، تلاش و کوشش بیشتر در برقراری صلح و سازش و جلوگیری از اطاله دادرسی ها شد.
در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش‌های دکتر احمد سیاوش پور، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان گیلان معرفی شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil