پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " حسين حسن‌پور " در دومين جلسه عمومي هفته ناجا كه با حضور معاونان، رؤساي پليس‌هاي تخصصي و رابطان اين هفته در سالن جلسات كوثر برگزار شد ضمن تشريح اهداف برگزاري برنامه‌ها و مراسم هفته نيروي انتظامي، بر لزوم استفاده از ظرفيت‌هاي درون و برون سازماني براي افزايش اعتماد عمومي و تقويت جايگاه و منزلت پليس در افكار عمومي تاكيد كرد.

اين مقام انتظامي نوآوري و خلاقيت در اجراي برنامه‌ها و مراسم هفته ناجا را يكي از راه‌هاي اثر‌ بخش و مفيد قلمداد كرد و بيان داشت: استفاده از فضاي مجازي، شبكه‌هاي اجتماعي و رسانه‌هاي فراگير و پر مخاطب براي انتقال مفاهيم و آموزش‌هاي همگاني، بهترين روش در جهت آگاهي بخشي و كاهش آسيب‌پذيري شهروندان است.
وي ضمن تاكيد بر مسؤول‌سازي رده‌هاي پليس و افزايش سطح كيفي خدمات انتظامي به شهروندان خاطرنشان كرد: رفتار كاركنان انتظامي بايد در تراز انقلاب اسلامي باشد و نتيجه اين رفتار بايد افزايش احساس امنيت بين شهروندان و ايجاد نا‌امني رواني در بين مخلان نظم و امنيت را به همراه داشته باشد.
سرهنگ حسن‌پور تجليل از كاركنان پرتلاش و موفق يگان‌هاي انتظامي در طول هفته ناجا را يكي ديگر از برنامه‌هاي اين هفته برشمرد و گفت: بايد از فرصت هفته نيروي انتظامي براي تكريم كاركنان و خانواده‌هاي موفق در زمينه‌هاي شغلي، فرهنگي، ورزشي و هنري استفاده كرد و آنها به عنوان يك الگوي موفق به جامعه معرفي شوند.
در ابتداي اين جلسه سرهنگ " مجيد رسول‌زاده فرساد " گزارشي از اقدامات و برنامه‌هاي ساير رده‌هاي انتظامي ارائه كرد و آخرين تدابير و سياست‌هاي ابلاغي ناجا براي حضار قرائت شد.
سرپرست معاونت اجتماعي و دبير مراسم هفته نيروي انتظامي در گيلان ضمن اعلام آمادگي براي تهيه محصولات رسانه‌اي براي پخش از صدا و سيما و انتشار در فضاي مجازي، از توليد نماهنگ ويژه هفته نيروي انتظامي خبر داد و افزود: تا به حال 83 برنامه پيشنهادي با 3 رويكرد كم هزينه بودن، پر مخاطب بودن و اقدامات خلاقانه و مبتكرانه توسط معاونت‌ها و پليس‎هاي تخصصي به دبيرخانه هفته ناجا واصل گرديده كه اين برنامه‎ها در جلسات اختصاصي با رده‌ها، بررسي، تامين اعتبار و به تصويب خواهد رسيد.
لازم به ذكر است در اين جلسه تعدادي از معاونان، پليس‌هاي تخصصي و رابطان هفته ناجا ضمن ارائه پيشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات خود، پيرامون اثر بخشي بيشتر برنامه‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil