جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : دکتر نجفی در این مراسم  با اشاره به اینکه نگاه ما به آستارا با توجه به موقعیت جغرافیایی و پیشینه فرهنگی این شهرستان باید نگاه خاصی باشد،افزود: با نگاهی که مسئولان دولت نسبت به شهرستان آستارا دارند توفیقاتی خوب و رو به پیشرفت در این شهرستان  حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد:به رغم مشکلاتی که در تخصیص اعتبارات وجود دارد دولت مصمم است تا کاهش قیمت نفت دلیلی بر عقب ماندن از پروژه های عمرانی نباشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه تردد خودروهای منطقه آزاد طبق قانون در یک شعاع خاصی تعریف شده است افزود: با توجه به مذاکراتی که با وزرای ذیربط در خصوص توسعه مسیر تردد خودروهای منطقه آزاد انزلی تا آستارا صورت گرفته با جدیت پیگیر تحقق این خواسته ی به حق مردم این شهرستان هستیم.

 

 

 دکتر نجفی بر عزم جدی مدیران در تسریع پروژه های عمرانی تأکید کرد و گفت: این حق مردم است که خواستار عزم مسئولان در توسعه ی همه جانبه ی شهر خود باشند.

وی فرصت های ایجاد شده در 2 سال استقرار دولت تدبیر و امید را برای خدمت به مردم بسیار مثبت ارزیابی و تصریح کرد: عملکرد دولت در پروژه های عمرانی براساس آمار مرکز پژوهشهای مجلس و مرکز آمار نسبت به سال 91 سه برابر شده است و این آمار در گیلان 2/3 برابر می باشد.

 استاندار گیلان همچنین  با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و نیز بازگشایی مدارس گفت: مدارس افتتاح شده در استان نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی داشته است که در نوع خود قابل تقدیر است.

وی هدایت های عالمانه رهبرمعظم انقلاب و تدابیر ریاست محترم جمهور را در توسعه همه جانبه ی ایران عزیز بسیار ستودنی عنوان کرد و افزود: حضور موثر ایران در منطقه به حدی است که هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران گرفته نمی شود و در پسا تحریم نیز در توسعه کشور بسیار مهم است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil