شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :دكتر فيروز فاضلي، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان در آيين بهره‌برداري از اين پروژه، اظهار كرد: كلنگ احداث اين مجموعه فرهنگي و هنري در سال 1377 به زمين زده شده است كه آغاز عمليات اجرايي و ساختماني آن در سال 1381 مي‌باشد.

وي با بيان اينكه قطع اعتبارات از مهمترين دلايل وقفه در روند ساخت و ساز اين پروژه مي‌باشد، ادامه داد: براي تكميل فاز اول پروژه مذكور، مبلغي معادل 21 ميليارد و 593 ميليون ريال هزينه شده است.

فاضلي به تخصيص اعتبار براي تكميل فاز دوم اين پروژه تأكيد كرد و افزود: ظرفيت اين سالن 703 نفر مي باشد و مساحتي معادل 3 هزار و 160 متر مربع دارد.

این مسئول فرهنگی فاز اول اين مجتمع را داراي امكاناتي از قبيل سالن آمفي‌تئاتر، انبار، كارگاه دكور، آرشيو لباس، اتاق گريم و فضاهاي خدماتي، تأسيساتي و پشتيباني دانست و توضيح داد: پس از تكميل فاز دوم، بخش‌هايي از قبيل گالري هنرهاي تجسمي، سالن انتظار، بالكن سالن اصلي، پلاتو نمايش، بوفه، ورودي اصلي و ساير بخش‌ها به بهره‌برداري خواهد رسيد.

این سالن قرار بود در دهه فجر امسال افتتاح شود که با تلاش سه شیفته دست اندرکاران اجرایی پروژه، امروز به بهره‌برداری رسید.



نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil