جمعه 31 فروردین 1403

اعضای شورای شهر لاهیجان ضمن تقدیر از همکاری کلیه دست اندرکاران برگزاری دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ، با اعضای دبیرخانه این جشنواره به گفت‌وگو نشستند.

در این نشست فرداد جنابی رئیس شورای شهر لاهیجان با تأکید بر حمایت مدیریت شهری لاهیجان از  رویدادهای فرهنگی و هنریِ شاخص، اظهار داشت : حمایت از فرهنگ بخش جدایی‌ناپذیر مدیریت شهری است و امیدواریم با همیاری و همدلی اهالی فرهنگ، هنر و مدیران در مسیر توسعه فرهنگ شهروندی در این دوره از جشنواره موفق باشیم.
رئیس شورای شهر لاهیجان با تاکید بر اینکه هنرهای نمایشی یکی از تاثیرگذارترین هنرها است که می‌تواند برای انتقال مفاهیم به جامعه خوب کار کند و تاثیر خودش را بگذارد ، خاطرنشان کرد: ما با تمام توان در کنار هنرمندان هنرهای نمایشی و سایر رشته‌های هنری هستیم که بتوانیم برنامه‌های بسیار خوبی را برای شهروندان لاهیجانی رقم بزنیم.
وی تاکید کرد: تئاتر خیابانی یک تئاتر جدید نیست و قدمتی دیرینه دارد و لازم است امروزه مورد توجه باشد و از آن در راستای تحقق اهداف اجتماعی بهره‌مند شد.
کلیه اعضای شورای شهر لاهیجان ابراز امیدواری خود را برای برگزاری این دوره از جشنواره به صورت با شکوه اعلام کردند و پیشنهاداتی را برای برگزاری هر چه بهتر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ارائه نمودند .
دعوت از هنرمندان مشهور لاهیجانی عرصه تئاتر ، سینما و تلویزیون در این دوره از جشنواره از جمله پیشنهادات مطروحه بود.
محمد علی صادق حسنی دبیر اجرایی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هم در این جلسه گزارشی از روند کار جشنواره و آثار رسیده ارائه کرد.
دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در انتهای پارک بعثت (باغ ملی)، جنب انجمن خوشنویسان واقع شده است.
زمان اعلام فهرست آثار برگزیده ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ و زمان برگزاری جشنواره از 26 تا 29 مرداد 1398است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil