جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :احمد اصغری مهرآبادی  در آیین افتتاح همزمان هشت هزار و 11 واحد مسکن مهر گیلان در محوطه مسکن مهر 192 واحدی معلولین شهرستان آستارا افزود: عزم دولت در راستای تکمیل پروژه مسکن مهر در کشور، راسخ است.
وی با اشاره به اینکه دولت به تعهدات خود در خصوص پیگیری پروژه های مسکن مهر عمل کرده است، اضافه کرد: 791 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور باقی مانده که شورای پول و اعتبار افزایش تسهیلات بانکی برای این میزان از واحدها را تصویب کرد.
وی افزایش سقف تسهیلات از 50 هزار میلیارد تومان به 55 هزار و 500 میلیارد تومان را به عنوان مهمترین مصوبه شورای پول و اعتبار برای واحدهای باقیمانده ذکر و بیان کرد: از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید، دو مصوبه از شورای پول و اعتبار برای مسکن مهر اختصاص یافته که هدف اصلی اتمام پروژه ها تا پایان سال 95 می باشد.
اصغری مهرآبادی با بیان اینکه یک میلیون و 820 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم به اتمام رسیده است ، افزود: 35 درصد کل افتتاح های مسکن مهر در دولت یازدهم اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: 45 درصد فروش اقساطی ، 52 درصد اسناد ماخوذه اعیانی و 75 درصد وصولی اقساط مسکن مهر در دولت تدبیر و امید تحقق یافته است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به افزایش سقف تسهیلات فردی از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان، ادامه داد: میزان وصولی ماهیانه مسکن مهر 280 میلیارد تومان است که تا پایان شهریورماه سال 95 ، 10 هزار میلیارد تومان از همین منبع وصولی تامین می شود که کل پروژه های باقیمانده را پوشش خواهد داد.
وی سهم استان گیلان از پروژه های مسکن مهر را 75 هزار واحد عنوان کرد و گفت: 55 هزار واحد تاکنون افتتاح و تحویل داده شده و 20 هزار واحد در مرحله ساخت است که تا پایان سال جاری، 10 هزار واحد آن تحویل داده می شود.
به  صورت هم زمان هشت هزار و 11 واحد مسکن مهر در شهرستان های آستارا ، آستانه اشرفیه ، بندرانزلی ، تالش ، رشت ، صومعه سرا ، رودسر ، فومن ، لاهیجان ، لنگرود ، رستم آباد و لوشان با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و استاندار گیلان به صورت تجمیعی در آستارا با صرف هزینه ای بالغ بر دو هزار و 253 میلیارد و 300 میلیون ریال افتتاح شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil