شنبه 8 اردیبهشت 1403

سرگرد " ایرج پورمستمند " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: خانمی جوان با طرح شكايت به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت مدتی است كه از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شدم، این شخص با وعده ازدواج اعتماد مرا جلب و من عکس‌های شخصی و خانوادگی خود را در تلگرام برای وی فرستادم، پس از مدتی آن فرد از بنده اخاذي و من را تهدید كرد كه اگر به خواسته‌های وی تن ندهم عکس‌ها را منتشر مي‌كند.
اين مقام انتظامي افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات شاکی و انجام تحقیقات فنی، متهم 25 ساله را در اين پرونده شناسايي كردند.
وي با بيان اينكه متهم در شهر لاهيجان دستگير شد ادامه داد: متهم با مشاهده مستندات مربوطه به جرم خود اعتراف و دلیل این اقدام را رسیدن به خواسته‌های نامشروع خود اعلام کرد.
سرگرد پورمستمند تصريح كرد: متهم دستگير شده براي سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شد.
این مقام انتظامی گفت: عکس‌های شخصی و خانوادگی هر فردی جزئی از اطلاعات محرمانه او به‌حساب می‌آید و باید از آن به‌خوبی محافظت کند.
سرپرست پلیس فتا استان گیلان در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در‌ میان بگذارند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil