جمعه 31 فروردین 1403

مراسم بزرگداشت هفته تامین اجتماعی با حضور جمع کثیری از همکاران درمانی و بیمه ای در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر شهدی نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هر سازمانی بیان نمود و اظهار داشت سازمان تامین اجتماعی از نیروهای خود برای خدمت رسانی به بیمه شدگان  به بهترین شکل ممکن بهره مند است. ایشان هنر مدیریتی را همسوکردن
اندیشه و توان همکاران دریک جهت و همسو با اهداف سازمان بیان نمود و افزود : اگر مدیریت بتواند این همسویی را خوب انجام دهد می توانیم از تنگناها بگذریم و اگر به هر عنوان این همسویی بین نیروها ایجاد نشود سازمان دچار مشکل خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان با قدردانی از همکاران به ویژه همکاران درمانی اظهار داشت نمره همدلی در مدیریت درمان بسیار خوب است . چیزی که اساسا مدیریت درمان به آن می بالد داشتن همکارانی همدل و همسو است.ایشان موفقیت های سازمان در شاخص های مهم درمانی به ویژه نمره ارزشیابی درجه یک بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) را مرهون همین همدلی و همسویی دانست.
دکتر شهدی نژاد در جمع همکاران درمان و بیمه ای از ایشان خواست تا با توجه به چالش پیش روی سازمان هرقدر می توانند با صرفه جویی و حفظ منابع سازمان برای پایداری سازمان کوشا باشند. ایشان کسب رضایت مردم را در شرایط حاضر بسیار سخت بیان نمود و افزود که همکاران ما به ویژه در مراکز درمانی با تمام توان و تلاش بهترین خدمات درمانی با کیفیت رایگان را به بیمه شدگان عزیز تامین اجتماعی ارائه می دهند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil