شنبه 1 اردیبهشت 1403


به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " محمدرضا محمدي " در ديدار با " نادر جهان‌آراي " مديركل آموزش و پرورش استان گيلان گفت: با توجه به اينكه طرح مشترك همياران پليس بازخورد بسيار موفق و خوبي داشت و منجر به كاهش تخلفات رانندگي شده است پليس راهور در نظر دارد تا با كمك آموزش و پرورش استان اين موضوع را در قالب يك طرح تابستانه اين بار در اردوگاه‌هاي دانش‌آموزي سراسر گيلان پيگيري كند.
اين مقام انتظامي افزود: در خودروهاي كه همياران پليس حضور دارند، راننده همواره تحت‌نظر و مراقبت است و در صورت ارتكاب به تخلف با تذكر مؤدبانه همياران مواجه خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه همياران پليس به عنوان فرشته‌هاي محافظ كوچك در خودروها حضور دارند و والدين و رانندگان نيز به احترام اين عزيزان عموماً از تذكرات آنان استقبال مي‌كنند ادامه داد: اين امر سبب شده است تا شاهد كاهش تخلفات خودروهاي باشيم كه در آنها همياران پليس حضور دارند.
سرهنگ محمدي تصريح كرد: طرح همياران پليس يك ويژگي ممتاز ديگر دارد و همياران كه آينده‌سازان اين كشور هستند با آموزهاي كه در دوران كودكي دريافت كرده‌اند، رعايت مقررات به رفتار قالب آنها تبديل خواهد شد و مطمئنا شرايط ترافيكي آينده به مراتب بهتر از امروز خواهد بود.  
اين مقام انتظامي طرح همياران پليس را يكي از طرح‌هاي مردم محور موفق در كشور دانست بيان داشت: نقش همياران پليس در كاهش تخلفات رانندگي قابل توجه است.
رئيس پليس راهور استان تاكيد كرد: با توجه به تعطيلي مدارس و مراكز آموزشي در فصل تابستان و از سوي ديگر افزايش سفرهاي در اين فصل از سال، پليس راهور گيلان در نظر دارد روند آموزش همياران پليس را ادامه دهد و اين موضوع سبب شده است تا از ظرفيت اردوهاي دانش‌آموزي و اردوگاه‌ها استفاده كند.  
گفتني است در اين ديدار " نادر جهان‌آراي " مدير كل آموزش و پرورش استان گيلان نيز از موفقيت طرح همياران پليس ابراز رضايت كرد و گفت: در زمينه ترويج فرهنگ ترافيك تا كنون با پليس راهور همكاري داشتيم و خوشحالم هستيم كه پليس با نگاه فرهنگي و آموزشي طرح همياران پليس را آغاز كرده و خوشبختانه با نتايج بسيار مثبتي همراه بوده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil