جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ سرهنگ احد الله احدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی  استان گیلان به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر  در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته در گیلان ۱۲۰ مرحله عملیات جستجو داشتیم که منجر به کشف ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شد.

 وی افزود: پیامد این عملیات‌ها بیش از ۳۸ هزار نفر در قالب ۸۴ باند ۳ و ۴ نفره متلاشی کردیم.

 سرهنگ احدی گفت: در سطح استان ۱۳۴ نقطه آلوده به مواد مخدر و معتاد داریم که امیدواریم با همکاری و هماهنگی دستگاه قضا، فرماندهی نیروی انتظامی، سربازان گمنام، سپاه، بسیج و .... بتوانیم این نقاط آلوده را پاکسازی کنیم.
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اشاره به جان بر کفی همکاران انتظامی گفت : در استان گیلان برای نجات جامعه از اعتیاد ۶۰ شهید در مبارزه با سوداگران مرگ هدیه کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه پرداختن به مسئله مهم اعتیاد ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است افزود : وظیفه همه قوای نظامی و مسئولین نظام است که در حوزه های مختلف مقابله با اعتیاد، شاخصه ‌های فرهنگی ، پیشگیری، درمان و کاهش آسیب های حقوقی و قضایی و نیز مشارکت سازمان‌های مردم نهاد برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.
 سرهنگ احدی از افتخار پرچمداری ایران اسلامی در مبارزه با اعتیاد این بزرگ ترین آسیب اجتماعی سخن  گفت و خاطرنشان کرد : مردم اطمینان داشته باشند که پلیس مبارزه با اعتیاد برای کاهش این آسیب‌ اجتماعی و حمایت از کانون گرم خانواده بی وقفه و شبانه روزی در میدان حاضر خواهد بود.
 وی همچنین در پایان تصریح کرد: بصورت شبانه روزی مردم دلسوز و همراه می توانند اطلاعات اخبار حوزه مواد مخدر را به شماره تلفنهای ۹_ ۳۳۵۹۳۰۰۶ اطلاع دهند تا ما هر چه سریعتر اقدام کنیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil