چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سرهنگ " مجيد حسيني " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت طلاجات از بانوان مسن در بندرانزلي، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات ميداني متوجه مشابه بودن شيوه و شگرد سرقت‌ها شدند و در اين راستا يك متهم و مخفيگاه وي را شناسايي كردند.
وي تصریح کرد: ماموران پليس با هماهنگی قضائی متهم را در شهرستان بندرانزلي دستگیر کردند.
سرهنگ حسيني بيان داشت: متهم در بررسي فني پليس به 5 فقره سرقت طلاجات به وزن تقريبي 280 گرم از بانوان مسن در بندرانزلي اعتراف كرد.
اين مقام انتظامي گفت: متهم با مقداري البسه به بانوان مسن مراجعه و با بيان اينكه خيٌر است از آنها درخواست مي‌كرد لباس‌ها را به دست نيازمندان برسانند و پس از جلب اعتماد اين افراد از مالباختگان مي‌خواست طلا خود را براي مشاهده، لحظه‌ايي به او بدهند.
وي در ادامه اظهار داشت: سارق پس از سرقت طلاها وانمود مي‌كرد آنها را در ساك محتوي البسه‌ها قرار داده در صورتي كه مالباختگان پس از مراجعه به منزل متوجه مي‌شدند كه طلاهايشان به سرقت رفته است.
سرهنگ حسيني با بيان اينكه سارق دستگير شده داراي چند فقره سابقه سرقت با پوشش افراد خيٌر است، گفت: متهم 36 ساله با تكميل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي در پايان خاطرنشان كرد: در معرض ديد قرار دادن زيورآلات براي امنيت افراد به خصوص كودكان و سالمندان مخاطره‌آميز است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil