شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار گیلان: بیماری فشار خون از جمله بیماری هایی است که نقش زیادی در مرگ و میر و ایجاد ناتوانی های انسانی دارد تا جایی که از این بیماری به عنوان قاتل خاموش یاد می شود؛ از همین رو در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون، غربالگری فشار خون کارکنان امور آبفار شهرستان های ماسال و سیاهکل اجرا شد.

فاز اجرایی طرح بسیج ملی کنترل فشارخون از روز دوشنبه ۲۵ خرداد ماه در سراسر کشور آغاز شده است و به دلیل اینکه کارمندان بخاطر شرایط کاری و مشغله های اداری، فرصت زیادی برای مراجعه به مراکز درمانی و بهداشتی و سنجش و کنترل سلامت خود ندارند گروه های سیار سنجش و کنترل فشار خون در ادارات دولتی حضور می یابند.
بنابراین گزارش؛ هر از یک کارکنانی که در طرح غربالگری، دارای فشار خون بالا تشخیص داده شوند علاوه بر دریافت مشاوره‌های لازم آموزشی و تغذیه‌ای، به مراکز درمانی معرفی و پرونده الکترونیک سلامت آنها پیگیری می‌شود.
طرح بسیج ملی کنترل فشار خون به دستور ریاست محترم‌جمهوری، راهبری وزارت بهداشت و همکاری همگانی دستگاه‌های گوناگون اجرایی از ۲۷ اردیبهشت امسال با اجرای مرحله نخست طرح (آگاهی بخشی و اطلاع رسانی) آغاز شد و مرحله اجرایی آن تا ۱۵ تیر امسال ادامه دارد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil