جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، جواد شفیعی ثابت، معاون فرهنگی کمیته امداد استان گیلان بابیان اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان این نهاد به‌ویژه جوانان و نوجوانان تحت حمایت گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت، شناسایی استعدادها و ایجاد روحیه نشاط در دانش آموزان، گسترش فعالیت‌های فرهنگی - تربیتی، ارتقاء رشد فرهنگی، فکری و اعتقادی دانش آموزان ازجمله اهداف برگزاری برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت است.

وی یکی از برنامه‌های تأثیرگذار و موفق کمیته امداد را اجرای اردوهای آموزشی – تربیتی جوانان و بزرگ‌سالانعنوان کرد و افزود: حدود ۳۰ هزار نفر از مددجویان گیلانی در سال جاری از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اردویی این نهاد در قالب پنج کانون دائم و ۲۰ کانون موقت بهره‌مندمی شوند.
شفیعی بابیان اینکه در فصل تابستان سال جاری بیش از هزار مددجوی تحت حمایت از سایر استان‌های کشور از برنامه‌های فرهنگی – آموزشی و تربیتی اردوگاه شهید مطهری چابکسر بهره‌مند خواهند شد ادامه داد: همچنین مددجویان گیلانی هم برای بهره‌مندی از برنامه‌های زیارتی و تربیتی به سایر استان‌ها مانند قم، مشهد مقدس و مازندران اعزام می‌شوند.
معاون فرهنگی کمیته امداد گیلان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، برای ۱۷ هزار نفر از مددجویان در سال جاری کلاس‌های آموزشی با موضوعات سبک زندگی ایرانی – اسلامی و آشنایی با آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.
شفیعی ثابت از اعزام ۸۱۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت این نهاد به اردوهای یک‌روزه درون استانی در بهار سال جاری خبر داد و گفت: این مددجویان علاوه بر بهره‌مندی از برنامه‌های تفریحی و زیارتی در کلاس‌های آموزشی نیز شرکت می‌کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil