جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پليس، سرهنگ " مهدي صاحب ساده‌کار " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: یکی از وظايف دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان انعقاد تفاهم نامه با مراكز علمي و مؤسسات پژوهشي، سازمان‌هاي دولتي و خصوصي استان است.
وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت، تعامل لازم را با تمامی دستگاه‌ها و نهادها از جمله شهرداری دارد و شهرداری نيز با اقدامات و فعالیت‌های مؤثر در سطح شهر می‌تواند زمینه رفاه و آسایش شهروندان را فراهم کند و پلیس را در بالابردن سطح امنیت جامعه یاری بخشد به همین منظور تفاهم نامه سه جانبه همكاري علمي، تحقيقاتي و آموزشي في مابين دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان با شهرداری لاهیجان و فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان، در راستای رفع معضلات شهري و ارتقاء امنيت اجتماعي منعقد شد.  
اين مقام انتظامی زمينه‌هاي همكاري و تعهدات مشترك را شامل جلسات هم‌انديشي، ميزگردها، كارگاه‌هاي آموزشي و فناوري، همايش‌هاي مرتبط، طرح‌های تحقیقاتی در حوزه آسيب‌ها و معضلات شهري، نيازمندي‌هاي مديريت شهري، نظم و انضباط و ترافيك شهري و كاهش آسيب‌ها و مشكلات حاشيه نشيني و غیره را عنوان كرد.
سرپرست دفتر تحقيقات كاربردي فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در 6 ماده و 35 بند در سه نسخه تنظیم و منعقد شده و به مدت سه سال اعتبار دارد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil