سه شنبه 28 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان ، مهندس مهدی ولی پور با اشاره به برگزاری یادوراه شهدای امدادگر در 28  خردادماه جاری  افزود : شهدای امدادگر علاوه بر دفاع از کیان میهن اسلامی ، حافظ جان و سلامتی همرزمان خود بودند که وظیفه ما ترویج روحیه بشر دوستی و از خود گذشتگی این عزیزان در جامعه و بین جوانان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر ، سرکشی از خانواده های این عزیزان همچنین تهیه مستندی از زندگی شهدا و خاطرات خانواده و دوستان آنان جهت توزیع بین داوطلبان و نجاتگران و آشنایی با از خودگذشتگی از جمله برنامه های جمعیت دانستند.
مهدی ولی پور  با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاثیر زیادی بر فعالیتهای هلال احمر دارد بیان کرد : ماهیت کار در جمعیت هلال احمر مستلزم برخورداری روحیه از خود گذشتگی است که با توجه به این مهم  بیان اهداف شهدای انقلاب  و شهدای امدادگر تاثیر بسزایی جهت ترویج فعالیتهای بشر دوستی در بین اعضا و داوطلبان دارد.
وی تهیه مستند زندگی شهدا ، بیان خاطراتی از این عزیزان از زبان همرزمان و خانواده هایشان ، تهیه و تدوین کتابچه خاطرات ، تهیه تندیس و طراحی و ساخت یادمان شهدا ء از کارهای در حال اجرای این جمعیت جهت ارایه در یادوراه می باشد.
ولی پور  گفت : جمعیت هلال احمر دارای17  شهید امدادگر دفاع مقدس و یک شهید امدادگر مدافع حرم   می باشد که جهت کمک رسانی و دفاع از کیان اسلامی به جبهات حق علیه باطل عازم و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
مدیر عامل هلال احمر گیلان در پایان جهت  استمرار راه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای  امدادگر برای کلیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق نمودند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil