چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان؛ رییس هیات ورزش های رزمی استان گیلان در جریان این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و با بیان اینکه روز قدس روز بیداری ملت ها و همبستگی مسلمانان و حمایت از زنان و مردان و کودکان مظلوم فلسطین که سالهاست در تجربه سخت ترین جنایت ها از سوی صهیونیست ها قرار دارند گفت: ملت ایران در مقابله با دسیسه های دشمن هراسی نداشته و پیوند میان امت و ولایت ناگسستنی است.

مرتضی حسن زاده افزود: حضور پر صلابت آحاد مردم و به ویژه ورزشکاران کشورمان که همواره با کسب مقام های قهرمانی و مدال های شاخص و خوش رنگ سعی در سربلندی سرزمینشان دارند و پرچم مقدس ایران را در جهان به اهتزار در می آورند در عرصه های مختلف اجتماعی نیز حضور فعال دارند که یکی از این عرصه ها راهپیمایی روز قدس است.
وی اضافه کرد: ورزشکاران هیات ورزش های رزمی استان گیلان نیز به مانند گذشته در راستای این امر مقدس همگام با همه مردم به ندای رهبری لبیک گفته و با اقتدار در این مراسم حضور یافتند و حمایت همه جانبه خود را از ملت بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام نمودند.
دبیر هیات ورزش های رزمی گیلان نیز  در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه روز قدس روز همبستگی و حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین است گفت: به فرموده امام خمینی (ره) «روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد؛ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است» بر همین اساس بر همه ما واجب است که در این راهپیمایی شرکت کنیم.
جعفر رفعتی افزود: این رویداد مهم که هرساله در آخرین جمعه ماه رمضان بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود امسال نیز خوشبختانه پرشورتر از گذشته در تمام نقاط کشور بویژه در گیلان انجام شد.
وی در ادامه با بیان اینکه امسال نیز جامعه ورزش گیلان با حضور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این راهپیمایی شرکت داشتند؛ خاطر نشان کرد: هیات رزمی استان گیلان نیز بر خود واجب دانست که در این مراسم حضور مقتدرانه ای داشته باشد.
رفعتی همچنین در ادامه یادآور شد: در این مراسم کمیته های مختلف هیات رزمی استان گیلان، تیم رزم آرش به مسوولیت استاد رضا فایضی، گروه نین جوتسو به سرپرستی استاد کاظم یزدانی و گروه نینجا توشیندو به سرپرستی استاد سعید خانزاده نیز  بعنوان نمایندگان سبک از هیات ورزش های رزمی استان با اجرای حرکات نمایشی در این مراسم ملی حضور داشته و یکصدا و یکپارچه فریاد مظلومیت خواهی سردادند و اقتدار نظام اسلامی و وحدت و اتحاد برای رسیدن به اهداف و آرمان های مقدس انقلاب و ضد استکباری را به نمایش گذاشتند.ش




نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil