جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان - حسين اكبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه در راستای اجرای مناسب میز خدمت در شرکت گاز جلسات توجيهي ميز خدمت براي روساي ادارات گاز شهرستانها و همچنين رابطين ميز خدمت برگزار شده است،اظهار داشت: با برنامه ریزی های بعمل آمده موارد مورد نياز ميز خدمت از جمله فرم ها و ملزومات ديگر جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مراجعین، در اختيار ادارات و رابطین میز خدمت قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص نحوه اجرای میزخدمت در شرکت گاز بیان نمود: ميز خدمت را مي توان به سه بخش حضوري، الكترونيكي و دفاتر پيشخوان تقسيم نمود و در سال 97  در مجموع این سه بخش، بيش از 166 هزار خدمت ثبت گرديده است.
مهندس اکبر در خصوص خدمات بخش حضوری میز خدمت گاز استان گیلان گفت: در بخش حضوري كه از تيرماه سال 97 شروع شد، مجموعا 19 هزار و 500 خدمت مراجعه تا پايان سال 97 ثبت گرديد كه از اين میزان، بيشترين مراجعه كننده مربوط به اداره گاز شهرستان رشت با تعداد 4 هزار 500 مراجعه و كمترين مراجعه مربوط به اداره گاز شهرستان شفت با تعداد 110 مراجعه مي باشد.
وی ادامه داد: بيشترين خدمات درخواستي مراجعه كنندگان به ترتيب تقسيط گازبها با 16 درصد، پرداخت صورتحساب با 14 درصد و اشتراك پذيري با 10 درصد مي باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص خدمات بخش الکترونیک میز خدمت گاز استان گیلان اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و همت واحد فناوری اطلاعات شرکت گاز استان گیلان ميز خدمت الكترونيكي تقريبا از مهرماه سال 97 شروع به کار نمود و هم اکنون در دو بخش وب سايت و اپليكيشن اختصاصي شركت گاز استان گيلان به مشتركين محترم ارائه خدمت مي كند.
مهندس اکبر افزود: در بخش خدمات الکترونیک مجموعا بالغ بر 5 هزار و 100 مورد خدمت به ثبت رسیده كه در اين بين بيشترين خدمت درخواستي، پرداخت صورتحساب (بيش از 92 درصد) و كمترين درخواست مربوط به خدمت قطع گاز (كمتر از 1 درصد) مي باشد.
وی در ادامه در خصوص دفاتر پيشخوان دولت گفت: در سال گذشته، حدود 142 هزار مراجعه کننده با حضور در دفاتر پيشخوان دولت خدمات گاز را دریافت نمودند كه در اين بين بيشترين مراجعه كننده مربوط به شهرستان رشت با حدود 60 هزار مراجعه و كمترين میزان مربوط به شهرستان املش با تعداد حدود یک هزار مراجعه مي باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان  همچنین بيشترين خدمات درخواستي مراجعه كنندگان را به ترتيب  قبض المثني با بيش از 66 هزار مورد، تغيير نام با 29 هزار مورد و مفاصا حساب با 24 هزار مورد عنوان نمود.
مهندس اكبر در پایان اظهار داشت: هدف شرکت گاز جلب رضایت حداکثری مردم عزیز می باشد و در این راستا هم اکنون هر 23 خدمت ممکن در سایت و نرم افزار موبایلی شرکت گاز استان گیلان قابل ارائه می باشد و مردم عزیز می توانند به آسانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را به ثبت رسانند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil