سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

محب علی رنج ور با اشاره به اینکه در زمان حاضر ۲۶۸ روستای شهرستان رودسر زیر پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند، گفت: ۲۹ هزار و ۴۹۰ مشترک در این روستاها از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.
وی، شاخص بهره مندی روستاهای شهرستان رودسر از آب آشامیدنی را ۸۰.۷ درصد اعلام کرد و افزود: منابع تامین آب این روستاها ۲۵ حلقه چاه و ۱۱۸ دهنه چشمه است.
وی طول خطوط انتقال و توزیع آب شرب روستاهای شهرستان رودسر را ۳ هزار و ۱۸۰ کیلومتر بیان و تصریح کرد: به منظور تامین فشار مناسب آب این روستاها ۱۱۸ باب مخزن و ۳۳ واحد ایستگاه پمپاژ در مدار بهره برداری است.
رنج ور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قدمت بالا و فرسودگی شبکه های آبرسانی روستایی این شهرستان، گفت: برای اصلاح و بازسازی این شبکه ها به اعتبارات ملی نیاز است.
وی با بیان اینکه آب شرب تعدادی از روستاهای جلگه ای شهرستان رودسر از طریق چشمه سفیدآب و خط شهری تامین می شود، افزود: به منظور تقویت منابع آبی این روستاها ۳ حلقه چاه در روستاهای توت کله، کلان کلایه و گواسرا حفر شده که امیدواریم با تخصیص اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان، این چاه ها در سال جاری تجهیز و وارد مدار بهره برداری شوند.
وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ تعداد ۲۱ پروژه آبرسانی با اعتبار مصوب ۵۶ میلیارد ریال در شهرستان رودسر اجرا شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil