جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی هلال احمر گیلان حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی در دیدار با مدیر و کارکنان هلال احمر افزود : فعالیتهای متعددی در سازمانهایی مانند هلال احمر اجرا می شود که باید با اطلاع رسانی و شفاف سازی این  کارها سبب جلب حمایت و اعتماد مردم در مواقع بحران باشید .

وی با تاکید بر نقش هلال احمر در پیشگیری از حوادث عنوان   کرد :  هلال احمرعلاوه بر حضور و امداد رسانی در حوادث می تواند  نقش مهمی در پیشگیری و شناخت نقاط خطر افرین استان و آموزش و اطلاع رسانی به مردم داشته باشد .
 نماینده مقام معظم رهبری در استان همچنین گفت : علاوه بر نقش کشوری و بین المللی می تواند با همراهی ارگانهای امداد رسان در شناسایی تهدید های انسان ساخت و طبیعی و ارایه راهکار جهت پیشگیری از آنان موثر تر از قبل عمل نماید .
وی در پایان از فعالیت های خالصانه مدیر و کارکنان جمعیت هلال احمر استان قدر دانی کرد .
در ادامه مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت : تلاش هلال احمر استان ایجاد درآمد جهت پیشرفت موثر در فعالیتهای انسان دوستانه و تجهیز امکانات و تجهیزات  استان می باشد .
وی افزود : در سال گذشته قریب به 30 هزار جوان و داوطلب به عضویت جمعیت هلال احمر استان درآمده اند که اولویت اول ما آموزش و فعال سازی این اعضا جهت اشاعه فرهنگ خود امدادی و حضور موثر آنان در انتخابات مجامع هلال احمر در سال آینده می باشد.
وی همچنین ساخت ساختمان اداری و امدادی شعبه شفت و رضوانشهر ، مرکز امداد هوایی استان در چاف لنگرود ، افزایش صد در صدی ناوگان امدادی و 50 درصدی خودروهای کمک دار را از دیگر پیشرفت های حوزه امداد  عنوان کرد.
مدیر عامل هلال احمر گیلان راه اندازی مرکز توانبخشی هلال احمر در مرکز استان را از دیگر اولویت های این جمعیت عنوان کرد .
مهدی ولی پور  از جمع آوری کمک 5 میلیارد تومانی نقدی و غیرنقدی   مردم نوع دوست استان به سیل زده گان خبر داد  و افزود : این کمک ها که 400 میلون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بود که در 6 مرحله به مناطق سیل زده ارسال شد .
وی همچنین با اشاره به  اجرای 561 برنامه توسط واحد داوطلبان  به ارزش یک میلیارد تومان گفت : این فعالیتها با مشارکت  4700 داوطلب و عضو فعال هلال احمر استان اجرا شد وه هلال احمرنقش تسهیل گر در این برنامه ها را داشت.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil