جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در این مسابقات که به صورت تایم تریل انفرادی و به طول ۱۰۰۰ متر با نام "جام رمضان بزگزار شد ورزشکارانی از شهرهای رشت، انزلی، لنگرود، لاهیجان و سیاهکل در رده های سنی نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان حضور داشتند.
بنا براین گزارش در رده سنی نوجوانان میلاد بخشی‌زاد از بندرانزلی به مقام نخست رسید، پویا حسینی از رشت دوم شد و محمدجواد ضامنی از لنگرود به مقام سوم دست یافت.
در گروه بندی جوانان نیز حسین حسینی از رشت رتبه نخست را از آن خود کرد، محمدرضا مهدوی از لنگرود و امیر بیات از رشت، به ترتیب بر سکوی دوم و سوم مسابقات ایستادند.
در رده سنی بزرگسالان ایمان خوشه‌چین از رشت زودتر از دیگر رقیبان خود از خط پایان عبور کرد و اول شد، امیر رمضان‌پور از لنگرود وعلی لاجیزاد از رشت به مقام دوم و سوم نائل آمدند.
در بخش پیشکسوتان نیز به ترتیب کریم طالبی از لنگرود، شهریار صنعتی و هوشنگ امینی هر دو از لاهیجان رده های اول تا سوم نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری سرعت گیلان را بدست آوردند.
لازم بذکر است مسابقات دوچرخه سواری سرعت گیلان به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی و با همکاری هیأت دوچرخه سواری استان گیلان و همراهی پلیس راهور و پلیس راه استان برگزار شد و در پایان رقابت ها با حضور معاون فرهنگی و مدیران سازمان ، مدیران هیات دوچرخه سواری استان و فعالان حوزه ورزش از نفرات برتر تجلیل شد.
گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای حمایت از رشته های مختلف ورزشی اقدام به برگزاری دو دوره مسابقات دوچرخه سواری جام کاسپین و مسابقات استانی دوچرخه سواری کوهستان نموده و در بخش ایجاد و توسعه زیرساخت های ورزشی نیز پیست دوجرخه سواری کوهستان منطقه با رعایت استانداردهای جهانی ساخته شده است و به منظور توسعه ورزش مفرح دوچرخه سواری در سطح منطقه هیأت دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی با حمایت فدراسیون تشکیل شد.
از سوی دیگر در سال گذشته از سوی هیأت دوچرخه سواری منطقه و استان، طرح استعداد یابی در سطح مدارس منطقه اجرا شد و تیم دوچرخه سواری کوهستان استان با حمایت منطقه آزاد انزلی در لیگ کوهستان سال ۹۷ کشور رتبه دوم ایران را از آن خود نمود.
سازمان منطقه آزاد انزلی براین باور است که در مسیر دست یابی به جامعه توسعه یافته، شاخص ورزش همگانی و حرفه ای یکی از مهمترین مولفه ها در ارتقاء سطح سلامت و نشاط عمومی جامعه بوده و در تعمیم روحیه گذشت و فرهنگ همکاری برای نیل به هدف واحد در میان قشرهای مختلف جامعه نقش محوری ایفا می کند و مانع مهمی برای جلوگیری از انحرافات اجتماعی است، برهمین اساس طی سالهای اخیر علاوه بر توسعه زیرساخت های حوزه های اقتصادی و صنعتی، توجه ویژه ای به ایجاد امکانات ورزش حرفه ای و عمومی در سطح منطقه شده و میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی نیز در تقویم کاری این منطقه قرار گرفته است.



نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil