شنبه 1 اردیبهشت 1403

سرهنگ " حسین محمد‌پور " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در حاشيه اجراي اين برنامه آموزشي با بيان اينكه موتورسواری می‌تواند بسیار لذت بخش و سرگرم کننده باشد اماخطرناک نیز هست گفت: آسيب استفاده از موتورسیکلت بسيار بيشتر از خودرو است اما در عوض موتورسواران هیجان بیشتری تجربه خواهند کرد و همین امر موجب شده تا همچنان شاهد محبوبیت بالای موتورسیکلت در بین جوانان باشیم.
اين مقام انتظامي افزود: یکی از مهمترین راهکارهای این پلیس به منظور کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات موتورسواران، آموزش چهره به چهر، اهداء کلاه‌ایمنی و برچسب شبرنگ براي نمایان‌سازی قسمت عقب موتورسیکلت است که با جدیت این موضوع در دست اجرا می‌باشد.  
وي اظهار داشت: از مردادماه سال 97 آموزش کاربردی توام با اهدا کلاه‌ایمنی آغاز شده و ششمین جلسه در سال 1398 و در مجموع چهل و هفتمين جلسه در شهرستان تالش روستای نصرت‌آباد از توابع بخش حویق با حضور مسؤولان محلی و موتورسواران برگزار و تعدادی کلاه‌ایمنی به راکبان موتورسیکلت اهدا شد.
رئيس پليس راه استان گيلان در پایان خطاب به موتورسواران گفت: مهم نیست چقدر فکر می‌کنید که موتورسوار فوق العاده‌ایی هستید، مهم نیست کلاه‌ایمنی مدل موهایتان را بر هم می‌زند تنها چیزی که مهم است این است که کلاه ایمنی می‌تواند یک روز جان شما را نجات دهد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil