جمعه 31 فروردین 1403

بسم الله الرحمن الرحیم

و امرهم شورا بینهم

نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.
نهاد شورا که شالودة آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید.
بی شک همراهی حضور گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.
بدینوسیله فرارسیدن روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستای لاهیجان که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه کوشش می کنند، تبریک عرض نموده و امیدواریم در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده و در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید با تلاش  و همدلی و همکاری مضاعف انشاالله توفیقات روز افزونی در خدمت به مردم شهرستان داشته باشید.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil