جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های رزمی استان گیلان؛ انجمن ملی موی تای هیات ورزش های رزمی گیلان اولین دوره مسابقات استانی خود را در بخش بانوان برگزار نمود.

نایب رییس هیات ورزش های رزمی گیلان که نظارت این دوره از رقابتها را عهده دار بود گفت: این رقابتها با حضور 84 بانوی رزمی کار در مجموعه ورزشی عقاب المپیک رشت برگزار شد.
مونا شفیع نژاد افزود: رزمی کاران در قالب 12 تیم از 9 شهرستان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.
شفیع نژاد با بیان اینکه فرخنده رضاییان سرپرست امور بانوان انجمن موی تای استان گیلان مسوولیت برگزاری این مسابقات را برعهده داشت تصریح کرد: این رقابتها با کیفیت بالایی انجام گرفت که در نتیجه تیم شهرستان آستانه اشرفیه با 8 مدال طلا، 6 مدال نقره و 4 مدال برنز قهرمان این مسابقات شد و تیم رودسر با 6 مدال طلا، یک مدال نقره و تیم شهرستان لاهیجان با 5 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
ناظر این رقابتها ادامه داد: شهرستان های رشت با 4 مدال طلا ، 3 مدال نقره و یک مدال برنز  و لنگرود همچنین با 2 مدال طلا ، 7 مدال نقره و 4 مدال برنز در مکان های بعدی این دوره از رقابت
ها قرار گرفتند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil