پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛‍ حجت طیران نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در نخستین جلسه شورا درسال جاری ، با تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه ، میلاد مسعود امام حسین (ع) و روز پاسدار ، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت حضرت امام زین العابدین(ع)  به شهروندان عزیز و بویژه خانواده‌های معظم شهداو جانبازان ؛ سالی توأم با شادی، سعادت، سلامت جسمی و توفیقات روزافزون مادی و معنوی برای ملت ایران آرزو نمودند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام 'رونق تولید' افزودند: رهبر معظم انقلاب سال جدید را با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و اهمیت حوزه اقتصادی به نام سال 'رونق تولید' نامگذاری فرمودند و امید است در سال جدید با همت دولت، سرمایه گذاران و بخش خصوصی شاهد رونق تولید و حل مشکلات اقتصادی کشور باشیم.
دکتر طیران ضمن تبریک روز ملی فناوری هسته ای، ابراز امیدواری کرد ، سال جدید سالی سرشار از موفقیت های نو برای دانشمندان هسته ای کشور وشکوفایی اقتصادی وصنعتی ایران اسلامی باشد.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی ، پیشاپیش میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به کلیه جوانان این مرزو وبوم به ویژه جوانان فهیم لاهیجان تبریک عرض نمودند .
طیران با  محکوم نمودن اقدام رئیس جمهورآمریکا درخصوص نیروهای سپاه پاسداران افزودند: نیروی سپاه بعنوان یکی از ارکان مهم نظامی کشور همواره در همه زمینه های دفاعی و نظامی و در عرصه های سازندگی کشور پیشرو می باشد و همانگونه که در سیل اخیر شاهد بودیم توانمندی سپاه باعث کاهش مشکلات مردم و جلوگیری از خسارات احتمالی بیشتر در بسیاری از شهرها شد.
وی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیل اخیر ، از تلاش و زحمات همه ارگانها و هموطنان عزیز در کمک به مناطق سیل زده قدردانی نمودند.
آقای حجت طیران با اشاره به اقدامات شهرداری در استقبال از فصل بهار و عید نوروز اظهار داشتند: انبوه گل و گیاه و طراوت و سرسبزی بیشتر فضای سبز شهری نسبت به سال گذشته کاملاً  گویای تلاش و مدیریت شهرداری بویژه عزیزان حوزه فضای سبز بود .
وی در همین راستا از تلاش ها و زحمات شبانه روزی شهردار لاهیجان ، مدیران و پرسنل زحمتکش شهرداری به ویژه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی و ستاد بحران شهرداری، پرسنل واحدهای: خدمات ،آتش نشانی، موتوری، فضای سبز، عزیزان پرتلاش بخش رفت و روب شهری و دست اندرکاران برگزاری جشنواره نوروزی تشکر و قدردانی نمودند .
حجت طیران با اشاره به صراحت قانون در ارتباط با جلسات رسمی شورا ، اظهار داشتند : جلسات شورا بعنوان اتاق فکر مدیریت شهری ، می بایست همواره شفاف و بصورت اتاق شیشه ای برگزار گردد و تمامی مسائل و مشکلات موجود و عملکرد شورا و شهرداری کاملاً برای رسانه ها شفاف سازی شود .
 وی در همین راستا خواستار برگزاری جلسات علنی بر اساس قانون و همچنین دعوت از رسانه ها و ارائه گزارش عملکرد برای اطلاع عموم شهروندان شدند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil