جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با تأکید بر اینکه گیلانیان همواره در شرایط سخت در کنار هم‌وطنان خود قرار می‌گیرند، گفت: از زمان وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور تاکنون کمک‌های زیادی از سوی مردم گیلان ارسال‌شده که قابل‌ تقدیر است.

 وی به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم گیلان در ایام عید نوروز برای سیل‌زدگان  کشور اشاره کرد و افزود: گیلانیان از پنجم فروردین تاکنون ۵۱۴ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان به هم‌وطنان سیل‌زده خود کمک کردند که این کمک‌ها شامل کمک نقدی و در قالب کالا ازجمله مواد غذایی وآب معدنی، فرش، موکت، پتو، یخچال، اجاق‌گاز، تلویزیون، کفش، لباس و سایر لوازم ضروری زندگی بوده است.
اهرابی بابیان اینکه جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان کشور هم چنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست گیلان می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ نزد بانک ملی و یا شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۹۹#کمک‌های خود را برای مردم آسیب‌دیده از سیل پرداخت کنند.
 شایسته ذکر است مراجعه حضوری به پایگاه‌های ویژه جمع‌آوری کمک در میدان‌های اصلی شهرها و یا دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و همچنین مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم گیلان برای سیل‌زدگان کشورمان است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil