شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : چهارمین محموله کمک ها ی مردمی با مشارکت کمیته امداد ، سپاه قدس گیلان ، بهزیستی ، آستان قدس رضوی و استانداری گیلان و تعدادی از سازمانهای مردم نهاد شامل 30 کامیون اقلام زیستی و لوازم خانگی فردا فردا همزمان با سوم شعبان و سالروز ولادت حضرت حسین ابن علی (ع)  از مصلای رشت ارسال می شود .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان، مهدی ولی پور گفت:با آغاز بارندگی در استانهای شمالی ، لرستان، چهارمحال و بختیاری و  خوزستان در سه مرحله کمک های مردمی شامل 120 تن کالا به ارزش یک میلیارد تومان به مناطق آسیب دیده ارسال شد .

وی افزود : سه تیم پزشکی به همراه یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان و دو قایق موتوری نیز به منطقه سیل زده اعزام شدند  که چهارمین محموله نیز 30 کامیون اقلام  مورد نیاز هموطنان آسیب دیده از سیل به ارزش یک میلیارد تومان ارسال می شود .
مدیر عامل هلال احمر گیلان  با اشاره به جمع آوری یک میلیارد و 358 میلیون ریال  توسط مردم نوع دوست گیلان جهت کمک به سیل زدگان  بیان کرد : جمع آوری کمک های مردمی تا پایان شرایط بحرانی مناطق سیل  زده در شعب و پایگاههای مستقر در میادین شهرها  و خانه های هلال جمعیت هلال احمر ادامه دارد.
ولی پور با عنوان اینکه حدود 40 هزار خانوار در سیل اخیر بین 10 تا صد درصد منازل و لوازم خانگی شان آسیب دیده است  گفت : این کمک ها جهت خرید لوازم خانگی و برخی ملزومات مورد نیاز دیگر  برای آسیب دیده گان استفاده می شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil