پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان؛ متن کامل پیام سید اسماعیل میرغضنفری خطاب به مردم و اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان لاهیجان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خدای متعال را شاکریم که با تلاش بی وقفه و ستودنی مجموعه خدمات سفر شهرستان لاهیجان در نوروز ۹۸، اقدامات رضایت بخشی در جهت میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی در بخش های مختلف انجام گرفت.
بر خود لازم می دانم از همراهی مردم فهیم و میهمان نواز شهرستان لاهیجان در پذیرایی از میهمانان نوروزی و شکیبایی در تحمل تنگنا ها و محدودیت های پیش آمده در ایام نوروز، صمیمانه سپاسگذاری نمایم.
بی شک منش و بزرگواری شما معرف واقعی فرهنگ لاهیجان در اذهان و باور مسافران نوروزی بوده و ماندگار خواهد ماند.
همچنین لازم میدانم از اعضای ستاد هماهنگی سفر شهرستان، اعم از شورای محترم تامین، مدیران بخش های خدماتی، درمانی، انتظامی، نظارتی، رؤسا و اعضای کمیته ها، شورای شهر و روستا، شهرداران و دهیاران، بخش خصوصی، اصناف و بازاریان، اماکن اسکان مسافران، اصحاب رسانه و فعالین مجازی که با وحدت و همدلی زمینه ارائه خدمات کمی و کیفی مطلوبی نسبت به سال های قبل فراهم نموده اند قدردانی مینمایم.
امید واثق دارم با اتکا به ایزد یکتا و با خلاقیت و نوآوری به عنوان نیروهای خدمتگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در سالی که با درایت مقام معظم رهبری، سال رونق تولید نامگذاری شده است موفق و موید باشید.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil