پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش ایثار گیلان،پاکاری ،ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها را یک افتخار بزرگ دانست که نصیب هر کسی نمی‌شود و گفت:شهدا و ایثارگران رسالت خودشان را در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به انجام رساندند و همواره از نظرگاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در یاد و خاطره ملت ایران می مانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه آرامش حاکم بر کشور از برکت خون شهیدان انقلاب و جان بر کفان آن دوران است، افزود: راه شهادت همچنان باز است و هنوز می بینیم که جوانان پاک این میهن برای حفظ این کشور جان خود را فدا می کنند.
پاکاری سپاس و قدردانی و تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را تجلیل از ارزش ها دانست و تصریح کرد: خانواده های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار با آنها و حمایت ایشان و دیدن صبر و ایثار ایشان مایه دلگرمی مسئولان است.
وی دیدار با خانواده های شهدا را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا دانست و عنوان کرد: دیدار با والدین شهدا، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران تجلیل از صبر و ایثار ملتی قهرمان و ایستاده در پای ارزش های انقلاب اسلامی است.
مدیرکل بنیاد گیلان همچنین با همراهی فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در شهرستان صومعه سرا با خانواده شهیدان والامقام «محمود و محمدرضا خانواده» دیدار کرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil