شنبه 1 اردیبهشت 1403

وی با بیان اینکه 70 درصد از عملیات سازمان مربوط به حوادث ترافیکی است افزود: عملیات مربوط به حوادث ترافیکی سازمان نسبت به سال گذشته، 14 درصد افزایش یافته و 30 درصد سایر عملیات‌ها نیز مربوط به حوادث طبیعی و انسان‌ساخت هستند.

ولی پور، راه اندازی مرکز فیزیوتراپی و کاردرمانی این جمعیت در رودسر با کمک یک خیر، خریداری ساختمان شعبه هلال احمر رضوانشهر، ساخت ساختمان شعبه شفت، افتتاح پایگاه امداد هوایی در چاف لنگرود و پایگاه امداد و نجات کلیدبر شهرستان صومعه سرا از جمله اقدامات هلال احمر استان عنوان کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: سه ماه آینده مجتمع خدمات توانبخشی، دارویی و درمانی این جمعیت افتتاح می شود.
وی گفت: طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان از ۲۵ اسفند در این استان آغاز شده و تا شانزدهم فروردین سال 98 در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.
ولی پور ادامه داد: دو هزار و 500 نفر از اعضاء، داوطلبان، نجاتگران و همکاران این جمعیت در طرح های نوروزی شامل طرح ایمنی و سلامت و امداد و نجات همکاری می کنند.
وی گفت: طرح ایمنی و سلامت هلال احمر استان گیلان با شرکت هزار و 212 نفر از اعضای جوانان در کنار یکصد و 43 نفر از همکاران این جمعیت در پست ها و پایگاه های موقت در مبادی ورودی شهرها، نقاط پرجمعیت و مراکز تجمع جمعیت گردشگران، مسافران و تفرجگاه ها آغاز شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: توزیع اقلام آموزشی، نقشه های راهنمای مسافران نوروزی، بسته های آموزشی و ارائه خدمات اضطراری از قبیل تست قند خون، فشار خون، مشاوره های اجتماعی،خیمه های نماز و فضای دوستدار کودک از برنامه های این طرح است.
وی اظهار کرد: طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان نیز در 44 پایگاه شامل پایگاه ثابت، پست موقت و شعب و مراکز استان به اجرا درآمده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه گیلان در سال گذشته چهارمین استان پرحادثه کشور بود خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال بتوانیم این آمار را کاهش دهیم.
وی گفت: داروخانه هلال احمر در نقره دشت رشت در طول ایام نوروز هر روزه از صبح تا ظهر به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌دهد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil