جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان مهرزاد سمیعی معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان با اعلام این موضوع  گفت: پرسنل شرکت گاز استان گیلان و منطقه 9 عملیات انتقال گاز بلافاصله پس از این حادثه اقدام به ایمن سازی منطقه و قطع و تخلیه گاز داخل خط انتقال به طول بالغ بر 30 کیلومتر نمودند.

وی که برای بررسی حادثه به همراه کارشناسان شرکت گاز در منطقه حضور یافت اظهار نمود: بر اثر این اتفاق مناطق چوبر، حویق و لیسار و چندین روستای شهرستان تالش با جمعیتی بالغ بر 25 هزار خانوار دچار افت فشار گاز شدند که با تمهیدات بعمل آمده گاز این مناطق از ایستگاه های مجاور تامین گردید.
مهندس سمیعی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد سریع و بموقع پرسنل شرکت گاز استان گیلان و منطقه 9 عملیات انتقال گاز گفت: خوشبختانه در جریان این حادثه، همکارانم با خونسردی و هماهنگی کامل اقدامات لازم را جهت ایمن سازی محوطه به انجام رسانده و در گام بعدی در جهت برقراری جریان گاز تدابیر لازم را اتخاذ نمودند.
معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان در پایان بیان نمود: با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت گاز استان گیلان و منطقه 9 عملیات انتقال گاز عملیات تعمیر این خط در کمتر از 24 ساعت به اتمام رسید و خوشبختانه با همراهی مردم عزیز منطقه و صرفه جویی های بعمل آمده شاهد قطعی گسترده در مناطق مذکور نبودیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil