پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ محمدرضا جواد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان با تبریک فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری و قدردانی ازمشارکت حداکثری مردم در این جشن برای کمک به محرومان طی سال‌های گذشته گفت: جشن ملی نیکوکاری باهدف فراهم آوردن شرایط مناسب برای نیازمندان به‌ویژه دانش آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال نو است که در سه روز هم‌زمان با کشور در سراسر گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال در روزهای۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه در سطح مدارس، پنجشنبه ۱۶اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها و جمعه ۱۷ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.       
جوادزاده شعار جشن نیکوکاری امسال را "عیدی برای همه" عنوان کرد و ادامه داد: این جشن در آستانه سال نو باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان اجرا می‌شود و وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان صداوسیما، سازمان دانش‌آموزی، سازمان و مراکز نیکوکاری محله در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن ملی مشارکت می‌کنند.       
وی بابیان اینکه امسال ۳۵۰ هزار پاکت نیکوکاری در بیش از ۱۳۰۰ مدرسه در سطح گیلان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس از طریق این پاکت‌های نیکوکاری، توسط مدیران مدارس صرف دانش آموزان بی‌بضاعت همان مدرسه می‌شود.
 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان همچنین به برپایی ۹۴ پایگاه ثابت و ۱۶ سیار در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق این پایگاه‌ها به نیازمندان اهداء کنند.
جوادزاده بابیان اینکه برای آن دسته از نیکوکارانی که به دلیل مشغله کاری و یا کسالت جسمی نمی‌توانند در پایگاه‌های کمیته امداد حضور پیدا کنند شرایط کمک غیرحضوری فراهم‌شده است، گفت: نیکوکاران با شماره‌گیری *۸۸۷۷*۰۱#، همچنین شماره‌حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ نزد بانک ملی می‌توانند کمک‌های خود را برای نیازمندان به‌ویژه ایتام و محسنین اهداء کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil