سه شنبه 28 فروردین 1403

سرهنگ " رضا كوهستاني " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید روند مبارزه با خرید و فروش موادمحترقه و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش انواع موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک در مغازه لوازم‌‌التحرير توسط فردی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی همه جانبه و صحت سقم موضوع و شناسایی محل نگهداري موادمحترقه، با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر بازدید و 21 هزار و 245 عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کردند.
وي با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موادمحترقه را 180 میلیون ریال اعلام کردند گفت: متهمه 38 ساله دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، پلیس برخورد قاطع و جدی با افراد سودجو و فروشندگان هرگونه موادمحترقه غیرمجاز را در دستور کار دارد و از شهروندان خواست برای پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار، ضمن نظارت بر رفتار فرزندان خود و توجه به هشدارهای پلیس، در صورت کسب هرگونه اخبار در زمینه موادمحترقه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil