پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ محسن شیخ شعربافان عضو شورای شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان از دوره اول تاکنون بویژه حساسیت ویژه اعضای  دوره پنجم شورا در ارتباط با جزیره استخر لاهیجان ، اظهار داشتند : به کمک خداوند متعال و پیگیری های بعمل آمده درب جزیره استخر به روی مردم گشوده شد ولی می بایست نسبت به باقیمانده سهم جزیره اقدامات قانونی صورت گیرد تا درآینده دچار مشکل نشود .

وی از تلاشهای مدیریت شهری ، اعضای شورای تأمین ، قضات و سربازان گمنام امام زمان (عج ) ، نماینده و فرماندار لاهیجان در جریان بازگشایی جزیره قدردانی نمود.  
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ، از شهردار لاهیجان خواست تا کلیه عملیات عمرانی سطح شهر با اعلام قبلی به شورا و هماهنگی لازم با شورا صورت گیرد تا پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی شورا عملیاتی گردد.
محسن شیخ شعربافان به در پیش بودن ایام عید و پایان سال ، مطالبات پرسنل شهرداری ، بدهی معوق به اداره برق و همچنین تامین اجتماعی که باعث ایجاد مشکلاتی برای بازنشستگان شهرداری گردیده اشاره و خواستار تمهیدات لازم در این خصوص شدند.
 وی در ادامه به عدم  وجود مصالح عمرانی شن و ماسه در محل دپوی شهرداری و همچنین نداشتن تجهیزات اطفای حریق برای ساختمان های بلند مرتبه اشاره و افزودند : در صورت بروز حوادث غیر مترقبه ، احتمال ایجاد خسارت به شهروندان به دلیل عدم امکانات مورد نیاز وجود دارد و جا دارد با توجه به افزایش بلند مرتبه سازی در سطح شهر ، شهرداری نسبت به تمهیدات لازم برای تهیه خودرو آتش نشانی مکانیکی نردبان دار اقدام نماید.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil