پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار لاهیجان در این جلسه گفت: تمامی دستگاه های اجرایی موظفند بانک اطلاعاتی از امکانات، ماشین الات و تجهیزات  دستگاه مربوطه را به ستاد مدیریت بحران شهرستان اعلام نمایند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ، اطلاع رسانی و اخبار بموقع و بروز در زمان بحران و جلوگیری از نشر اخبار متناقض و شایعات را مهم برشمرد و افزود در چنین شرایطی اطلاع رسانی بطور متمرکز و بر عهده ی رئیس شورایو هماهنگی بحران  یا سخنگوی آن شورا خواهد بود.
وی افزود: در مواقع بحرانی اعضای ستاد مدیریت بحران باید ۲۴ساعته در حالت آماده باش باشند و در غیر اینصورت با دستگاه مربوطه برخورد خواهد شد.
سید اسماعیل میرغضفری گفت: موضوع رانش زمین سوستان برای اهالی یک دغدغه شده است، بنده هیچ کوتاهی را در راستای تامین منافع مردم نمی پذیرم دستگاه های مربوطه پیگیر باشند تا مشکل آن منطقه هرچه سریع تر حل گردد.
وی افزود: بازرسان اداره صمت در زمان وقوع بحران نظارت خود را نسبت به صنوفی که ارزاق مردم را تامین میکندد افزایش دهند.
فرماندار لاهیجان در پایان با اشاره به ضرورت ارزیابی عملکرد ادارات و دستگاه های مختلف خدمت رسان افزود: این امر موجب ایجاد رقابت مثبت و سازنده میان دستگاه ها خواهد شد و یکی از مهمترین ملاک‌ها برای ارزیابی مدیران، خدمت رسانی به مردم میباشد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil