شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی، پژمان نوری، کاپیتان ملوان بندرانزلی معتقد است که این تیم در ادامه افسوس امتیازهای از دست رفته را می‌خورد.

نوری گفت: در رابطه با پیروزی مقابل راه آهن باید بگویم ما از تیم راه آهن شناخت خوبی داشتیم و با برنامه وارد زمین شدیم.

او ادامه داد: فرصت‌های خوبی داشتیم که بعد از به ثمر رساندن گل بازی را به خوبی کنترل کردیم و راه آهن فقط یک بار فرصت گلزنی داشت که با واکنش پاشنکو دروازه ملوان بسته ماند.

وی افزود: هنوز در ابتدای راه هستیم و مطمئنا جدول اینگونه نمی‌ماند، ما بعد از شکست راه‌آهن بیش از پیش افسوس شکست خانگی خود مقابل گسترش فولاد را خوردیم اما با بازی‌های خوب و نتایج نسبتا خوب نشان دادیم یکی از مدعیان لیگ پانزدهم هستیم و شک نکنید نگاه ما به بالای جدول است.

کاپیتان ملوان در رابطه با دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در تهران، گفت: ما از همه نظر آماده این بازی بودیم و برد مقابل راه آهن روحیه ما را افزایش داد، نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و برای شکست پرسپولیس به آزادی می‌رویم.

وی همچنین در جواب مصاحبه بهادر عبدی، افزود: همه کسانی که مرا می‌شناسند و در زمین فوتبال کنار یا مقابل من بازی کرده‌اند می‌دانند که من به هیچ عنوان اهل توهین و فحاشی نیستم، من برای جلوگیری از درگیری بازیکنان مداخله کردم و از هر دو طرف خواستم به درگیری خاتمه دهند، فکر می‌کنم بهادر از این شکست خسته و ناراحت بود که اینگونه اظهار نظر کرده است و این موضوع را می‌توان از ادبیات مصاحبه‌اش هم متوجه شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil