سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

به گزارش ایثار گیلان،آیت الله رسول فلاحتی در مراسم سومین سالگرد عملیات شکستن محاصره شهرهای نبل و الزهرا در سوریه در گلزار شهدای رشت گفت:شهدای مدافع حرم نشان دادند در دنیای معاصر به آنچه قرآن به اولیای الهی وعده داده پایبند هستند.

وی قرآن را کتاب زندگی انسان عنوان کرد و افزود:در طول تاریخ هجرت و جهاد دو ویژگی عزت مسلمانان بوده است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه هویت معنوی مسلمانان در سایه دو ویژگی هجرت و جهاد محقق شده تصریح کرد:در طول انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس،جوانان ما دوران طلایی ملت ایران را محقق کردند و این دوران در خاطره مردم باقی می ماند.
آیت الله فلاحتی به حضور رزمندگان کشورمان در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران اشاره کرد و گفت:بسیاری از جوانان ایرانی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکردند با رسیدن به فهم و تحلیل اجتماعی در فراسوی جغرافیایی جمهوری اسلامی به دفاع از اسلام پرداختند و موجب عزت مسلمانان شدند.
وی با اشاره به اینکه ادای تکلیف بزرگ ترین پیام مدافعان حرم است تاکید کرد:شهدای مدافع حرم از مرزهای فکری و عقیدتی دنیای اسلام دفاع کردند.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین تصریح کرد:مردم و فرهیختگان کشورهای سوریه، عراق و لبنان هیچگاه جانفشانی رزمندگان ایرانی در عزت بخشیدن به جامعه اسلامی را فراموش نمی کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil